today

ari nih aku masuk opis kol 11.27 am. tak sempat nak breakfast. tak per no hal. pagi2 siap kan anak, pastuh terus g bank dengan mak.tup tap tup tap campuq dengan jem lagi dengan hujan semalam.standard lah kan, KL nih hujan jer..jem...hujan jer jem...sampai bank, buat aper yang patut lah kan..takkan pegi bank p shopping plak...giler ker aper....ok..back to work..mak aku jalankan kewajipan dia..aku macam biasa aa..usung ler anak aku kehulu hilir..dia dah nak tiduq sebab dah melantak susu abih satuh botol..punya ler berat mata dia nak tidoq..tengah duk dukung..burppp....hah abih baju akuuu..dah ler nak g keja lepas nih..abih jer burrppp...terus mata dia lali..huk aloh....jenuh aku seb baik stanbdy tisu basah..lap jer...tak per..lepas nih bau baby jer...kelas gitu...

0 comments:

my BABY

About Me

we would like to give away all the items that we believe can be used by others. We couldn't throw it away. Come and Shares with us!